×
Νομικές Πληροφορίες

Όταν επισκέπτεστε κάποιον ιστότοπο, μπορεί να αποθηκεύσει ή να ανακτήσει πληροφορίες στο πρόγραμμα περιήγησής σας, κυρίως με τη μορφή «cookies». Αυτές οι πληροφορίες, οι οποίες μπορεί να αφορούν εσάς, τις προτιμήσεις σας ή τη συσκευή σας στο διαδίκτυο (υπολογιστή, tablet ή κινητό), χρησιμοποιούνται κυρίως για να κάνουν τον ιστότοπο να λειτουργεί όπως περιμένετε. Μπορείτε να μάθετε περισσότερα σχετικά με τον τρόπο χρήσης των cookies σε αυτόν τον ιστότοπο και να αποτρέψετε τη ρύθμιση μη βασικών cookies, κάνοντας κλικ στις παρακάτω επικεφαλίδες των διαφορετικών κατηγοριών. Ωστόσο, αν το κάνετε αυτό μπορεί να επηρεάσει την εμπειρία σας από την τοποθεσία και τις υπηρεσίες που είμαστε σε θέση να προσφέρουμε.

Πως κάνω παραγγελία; | online Παραγγελίες | Χρήσιμες Πληροφορίες

1.Λιανική Πώληση


Όλες οι παραγγελίες πραγματοποιούνται μόνο ηλεκτρονικά.

Δεν δεχόμαστε τηλεφωνικές παραγγελίες.

Για να πραγματοποιήσετε παραγγελία θα πρέπει να κάνετε εγγραφή, το σύστημα εάν δεν έχετε κάνει εγγραφή δεν σας αφήνει να προσθέσετε προιόντα στο καλάθι σας.


Στο Cake Craft θέλουμε να απολαμβάνετε πραγματικά την αγορά κάθε προιόντος. Ετσί, η διαδικασία για να βρείτε αυτό που ψάχνετε είναι πολύ απλή!
Ο πιο εύκολος τρόπος είναι επιλέγοντας μία κατηγορία από το πάνω μέρος της σελίδας( πχ. Βρώσιμα, Συσκευασία κ.τ.λ ) και στη συνέχεια ειδικεύοντας την αναζήτησή στις υποκατηγορίες (πχ. βρώσιμη εκτύπωση κ.τ.λ ).
Εναλλακτικά, αν ψάχνετε κάτι πολύ συγκεκριμένο πληκτρολογήστε το στο search και εμείς θα σας εμφανίσουμε ό,τι είναι σχετικό με την αναζήτηση αυτή.
Αφού βρείτε αυτό που ψάχνετε, κάντε κλικ στο "ΑΓΟΡΑ" και στη συνέχεια στο μικρό τετράγωνο παράθυρο επιλέξτε "ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΣΤΙΣ ΑΓΟΡΕΣ ή ΠΡΟΧΩΡΗΣΤΕ ΣΤΟ ΤΑΜΕΙΟ" ώστε να πάτε στο καλάθι σας και από εκεί να ακολουθήσετε τα βήματα για την ολοκλήρωση της αγοράς σας ή να γυρίσετε στα προϊόντα μας και να συνεχίσετε τις αγορές σας .


Αν πάλι, έχετε κάποια απορία επικοινωνήστε μαζί μας στο info@cakecraft.gr ή στο τηλ .: 211 800 2484

ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΝΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΩ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟ ΓΙΑ ΝΑ ΨΩΝΙΣΩ?

Για τη δική σας διευκόλυνση, ναι χρειάζεται.

Πηγαίνετε στο εικονίδιο  και επιλέξτε ''Εγγραφή ως ιδιώτης ή Εγγραφή ως επιχείρηση'' εάν είστε επαγγελματίας.
Θα πάρει μόνο 1 λεπτό αλλά έτσι δεν θα χρειάζεται να συμπληρώνετε τα στοιχεία σας κάθε φορά που ψωνίζετε από εμάς.
Επίσης μην ξεχνάτε ότι έτσι θα μπορείτε εάν επιθυμείτε να λαμβάνετε ενημερώσεις για νέα προϊόντα αλλά και κάθε προσφορά!
Tip: Για να αποφύγουμε κάθε μελλοντική ταλαιπωρία να είστε σίγουροι ότι πληκτρολογείτε τα σωστά στοιχεία!

ΠΩΣ ΠΛΗΡΩΝΩ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΓΟΡΑ ΜΟΥ?

Επιλέξτε τον τρόπο πληρωμής που σας βολεύει:


Αντικαταβολή: Πληρώνετε για την αγορά σας κατά την παράδοση του προιόντος.

Με καταθεση σε Τραπεζα: Μπορειτε να πληρωσετε την παραγγελια σας , στους τραπεζικους μας λογαριασμους.

Με πιστωτική κάρτα : Μπορείτε να κάνετε τις αγορές και να πληρώσετε με την πιστωτική ή χρεωστική σας κάρτα μέσω ασφαλης συνδεσης με την VIVA PAYMENTS

Με Paypal: Μπορείτε να πληρωσετε την παραγγελια σας , μεσω του λογαριασμου σας paypal.

ΠΩΣ ΜΟΥ ΑΠΟΣΤΈΛΛΕΤΕ Η ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ ΜΟΥ?

Οι αποστολές των παραγγελιών σας πραγματοποιούνται με το Δίκτυο Ταχυμεταφορών ΕΛΤΑ Courier / Speedex και ANT Courier για όλα μας τα προϊόντα.

Εάν βρίσκεστε εντός Αττικής, Θεσσαλονίκης, ή σε οποιαδήποτε άλλη πόλη της Ελλάδα (εξαιρούνται τα νησιά και οι δυσπρόσιτες περιοχές) θα έχετε την παραγγελία στα χέρια σας σε 1 με 2 εργάσιμες ημέρες. Εαν βρίσκεστε σε κάποιο νησί θα έχετε την παραγγελία σας σε 1 με 3 εργάσιμες ημέρες. Για τις δυσπρόσιτες περιοχές χρειαζόμαστε 1 με 5 εργάσιμες ημέρες. Όλες οι παραδόσεις γίνονται από τις 9.00 το πρωί εώς τις 19.00 το απόγευμα. Σε περίπτωση που απουσιάζετε, η ΕΛΤΑ courier / Speedex θα κάνει άλλες δύο προσπάθειές, τις επόμενες εργάσιμες ημέρες, για να παραδώσουν το δέμα σε εσάς, αφήνοντάς σας μια ειδοποίηση για να επικοινωνήσετε μαζί της.



Οι πελάτες, που στο ιστορικό τους έχουν αποστολές που αρνήθηκαν να παραλάβουν ή Ακύρωσαν την παραγγελία μετά από ενημέρωση ότι η αποστολή έχει αποσταλεί , δεν ανταποκρίθηκαν στην γραπτή ή τηλεφωνική μας (και της courier) ενημέρωση και έτσι μας επιστράφηκαν, με την ένδειξη (ΔΕΝ ΕΝΔΙΑΦΕΡΘΗΚΕ – ΑΡΝΗΣΗ ΠΑΡΑΛΑΒΗΣ - ΑΔΥΝΑΜΙΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ), θα παραλαμβάνουν τις νέες τους παραγγελίες μόνο μετά από προπληρωμή – κατάθεση του συνολικού ποσού της νέας παραγγελίας, σε τραπεζικό μας λογαριασμό ή με πληρωμή με πιστωτική ή χρεωστική κάρτα.


2.Χονδρική πώληση


Ως επιχειρήσεις μπορούν να εγγραφούν μόνο αυτές οι οποίες έχουν δραστηριότητα σχετική με ζαχαροπλαστείο, cafe, διοργάνωση εκδηλώσεων, εμπόριο σχετικό με τρόφιμα ή ζαχαρώδη και παρόμοιες δραστηριότητες. Εφόσον κάνατε εγγραφή ως επιχείρηση θα εξετάσουμε την αίτηση σας και θα σας απαντήσουμε μέσα σε 48 ώρες.

Όλες οι παραγγελίες πραγματοποιούνται μόνο ηλεκτρονικά, εφόσον έχουμε πιστοποιήσει τον εκάστοτε πελάτη, σαν πελάτη χονδρικής.